عیدمون مبارک
 
درباره وبلاگ


یه روزی یکی میاد تو زندگی من که بهترین آدم زندگیمه که قلبم برای اون می زنه الان که تو زندگیم نیست اما این وبلاگو درست می کنم و توش مطلب می زارم تا وقتی اومد تو زندگیم بهش بگم که چقد دوستش دارم!
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تقدیم به همسر آینده ام و آدرس my.future.wife.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

تقدیم به همسر عزیزم




عزیزترینم!همه وجودم!ســــــــــــــال 1391 مبارک باشه!

امیدوارم که الان هرجای این دنیا که هستی لبای

خوشگلت بخنده و ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشی!

گــــــــــلم صدها سال به این سالها!

خواستم با این تبریک برای هزارمین بار بگــــــــــم که

بی صبرانه منتظر دیدنت هستم و بیشتر از اونی که فکرشوکنی

دوستت دارم!

 یه سال عید که با هم اینو بخونیم...یاد الانم می افتم و با یه بوسه ی

خوشگل بهت میگم که من از اولش حتی اون موقعی که نمی شناختمت

دوستت داشتم,دارم و برای همیشه خواهم داشت!

بیشتر از همیشه عاشقتم!

عیدمون مبارک نفـــــــــــسم

 



نظرات شما عزیزان:

غريبه
ساعت16:06---11 فروردين 1391
جالبه....اينم يه جورشه حداقل احساستو نصيب آدماي بي سر وپاي كوچه بازار نميكني...كاش منم از اول اينكارو ميكردم!!!!!!راستي پسري يا دختر؟؟؟

؟
ساعت16:58---10 فروردين 1391
دیوانه ی خل و چل

ص.ا
ساعت22:01---8 فروردين 1391
=))=))=))

2fm
ساعت21:57---8 فروردين 1391
1478855

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:عیدنوروز, :: 9:0 ::  نويسنده : *یه عاشق*یه منتظر*